Instytut Ekonomii
i zarządzania

X Edycja Konkursu "Teraz Polska Promocja i Rozwój"

Uprzejmie informujemy, że ruszyła już X edycja konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój” na najlepszą pracę magisterską dotyczącą konkurencyjności, innowacyjności i promocji Polski.  

Tematyka konkursu dotyczy konkurencyjności i innowacyjności gospodarki polskiej,   a także marketingu terytorialnego i narodowego. Ze szczegółowymi informacjami można zapoznać się w „Regulaminie konkursu”, zamieszczonym na stronie www.terazpolska.pl w zakładce „Konkurs prac magisterskich”. Jest to jeden z najpopularniejszych i zarazem najbardziej prestiżowych konkursów prac magisterskich w naszym kraju. Udział w nim wpływa pozytywnie na wizerunek laureatów i zwiększa prestiż ich macierzystych uczelni oraz promotorów. Informacje   o zwycięzcach  trafiają do mediów ogólnopolskich, regionalnych i studenckich. Atutem konkursu są także atrakcyjne nagrody pieniężne oraz uroczysta oprawa gali finałowej, odbywającej się z udziałem przedstawicieli Prezydenta RP, ministrów     oraz reprezentantów świata nauki.

Załącznik nr 1 plakat A3

KONKURS TERAZ POLSKA PROMOCJA I ROZWÓJ

TEMATYKA KONKURSU

WYDZIAŁ

HASŁA GŁÓWNE

HASŁA UZUPEŁNIAJĄCE

  • EKONOMIA
  • FINANSE
  • STUDIA LOKALNE I REGIONALNE

        ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:

  • INNOWACYJNOŚĆ
  • PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
  • KONKURENCYJNOŚĆ
  • rozwój i wspieranie przedsiębiorczości
  • konkurencyjność i innowacyjność polskich produktów, firm, branż i regionów
  • badania i rozwój
  • rozwój społeczno-ekonomiczny miast i regionów
  • umiędzynarodowienie polskiej Gospodarki
  • rynki finansowe a rozwój i konkurencyjność Polski
  • strategie rozwoju i strategie marketingowe miast i regionów
  • marka Polski, promocja kraju w świecie, jego regionów i produktów
  • SOCJOLOGIA
  • PSYCHOLOGIA
  • NAUKI SPOŁECZNE
  • FILOZOFIA
  • PRAWO I ADMINISTRACJA
  • KULTUROZNAWSTWO

        ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:

  • LUDZIE
  • POTENCJAŁ
  • UWARUNKOWANIA
  • marka Polska, promocja Polski w świecie
  • wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie
  • dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji
  • instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności i rozwoju Polski (system prawny, sfera edukacji i nauki, instytucje wsparcia biznesu i in.)
  • marketing polskich miast i regionów
  • spójność społeczno-ekonomiczna Polski, społeczne i demograficzne wyzwania Rozwoju
  • rola kapitału ludzkiego, intelektualnego i społecznego w rozwoju Polski
  • NAUKI POLITYCZNE
  • DZIENNIKARSTWO
  • STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE

        POLSKA W ŚWIECIE:

  • TOŻSAMOŚĆ
  • WIZERUNEK
  • PROMOCJA
  • promocja Polski w świecie
  • Polska w stosunkach międzynarodowych
  • działania marketingowe polskich miast i regionów
  • promocja kulturalna i naukowa (w tym zarządzanie w kulturze i nauce, promocja kształcenia, innowacyjności i kreatywności, promocja polskich osiągnięć naukowych, edukacyjnych i kulturalnych w kraju i w świecie)
  • wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie
  • WYDZIAŁY ROLNICZE I DOTYCZĄCE OBSZARÓW WIEJSKICH

ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKIEGO ROLNICTWA I OBSZARÓW WIEJSKICH

  • rozwój, konkurencyjność i promocja sektora rolno-spożywczego
  • produkty i specjalności regionalne
  • międzynarodowa konkurencyjność sektora rolno-spożywczego
  • rozwój obszarów wiejskich
  • ZARZĄDZANIE
  • MARKETING

PROMOCJA POLSKICH OSIĄGNIĘĆ, DOBRE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA

  • marka Polska, promocja Polski w świecie
  • działania marketingowe polskich miast i regionów
  • międzynarodowe sukcesy polskich branż i firm
  • dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji
  •  skuteczność i efektywność strategii i narzędzi zarządzania i Marketingu
  • polskie branże/firmy/produkty flagowe, ich konkurencyjność, rozwój i promocja
  • TURYSTYKA
  • REKREACJA
  • SPORT

ROZWÓJ I PROMOCJA TURYSTYKI, REKREACJI I SPORTU

  • rozwój i promocja turystyki (w tym konkurencyjność oferty turystycznej, turystyczna marka regionów i miast Polski)
  • konkurencyjność i promocja polskiego sportu (w tym promocji Polski poprzez sport i promocja polskiego sportu)
  • produkty i specjalności regionalne
Kursy i szkolenia
Uniwersytet Trzeciego Wieku
Centrum Projektów Edukacyjnych
Studia podyplomowe
MBA
Studia I i II stopnia